16.8.13

my maxi

היוש!
אוקיי, דיברנו על זה בעבר...יש לי חיבה עזה לחצאיות מקסי (יושבת כרגע מול הלפטופ שלי בשמלת מקסי ביתית וקלילה) ואת החצאית הזאת כבר ראינו כאן בבלוג בוריאציה קצת שונה - ממש כאן . אני מאוד אוהבת את החצאית הזאת.
החצאית בעצם מגיעה כחתיכה אחת עם חתך קטן ובלתי נראה ובעצם נסגרת כחצאית מעטפת. סופר נוחה. היא מאוד קלילה ומאוד נעימה וההדפס שלה שובה אותי כל פעם שאני לובשת אותה.

אז הפעם רציתי מראה בהיר וקליל יותר, משהו קיצי שישתלב טוב עם הפרחים הצהובים הנהדרים שפורחים ונושרים בצורה מדהימה ויוצרים שבילים צהובים בכל העיר (ממש ניסיתי לחפש את השם שלהם אבל בכנות, אני כ"כ לא מתמצאת בזה שזה מדהים) - כדי להשיג את המראה המעט יותר קיצי (אבל לא טו מאצ'...בכל זאת החצאית דיי מושכת את הפוקוס) שילבתי אותה עם טי פשוטה ואהובה עליי במיוחד בקיץ למרות  שבדר"כ בעונה הזאת אני מעדיפה גופיות...בכל זאת, ישראל בקיץ...אבל החולצה הזאת אוורירית מאוד ויש לי אותה גם בצבע ירוק חאקי ואני דיי חורשת עליהן לעבודה שאליה אני לא יכולה להגיע עם גופיות.
לחולצה הנהדרת צירפתי שרשרת שאין לי מילים לתאר עד כמה אני אוהבת אותה.
החצאית והשרשרת נלקחו מאימי בעלת הסטייל הנהדר (לפלוש לארון שלה עם הפריטים הישנים יותר שלה זו חוויה מהנה כ"כ!) וברגע שראיתי את השרשרת-באותה שנייה-בלי מילים-פשוט לקחתי את השרשרת והטלתי וטו- הבונבוניירה הזאת ש-ל-י!
ערימת צמידים אתניים, השעון שלא יורד לי מהיד (ותודה לחבר הנהדר שראה אותי מריירת עליו חודשים וקנה לי אותו ליום הולדת האחרון :) ) והטבעות הרגילות שלי. כן, יש לי טבעות רגילות- האהובות עליי ביותר- 2 שנלקחו מאימי (אלוהים, מעניין אם יש לה מה ללבוש/לענוד אחרי שאני פושטת לה על הארון) ועוד אחת שאימי היקרה הכינה לי ומידי פעם אני מגוונת עם טבעות שונות (זה מצחיק כי יש לי המון טבעות ביחס למישהי שאת רוב זמנה מבלה עם הTOP 3 שלה).

טוב, חפרתי מספיק - קחו תמונה:





אז זהו, אני אמשיך ללמוד לי (פסיכומטרי - here i come! ) ואתם - אם יש לכם מושג איך קוראים לפרח הנהדר הזה, ספרו לי.

שיהיה אחלה של סופ"ש.
פוסט שלם בעברית...חידוש מרענן ואני חייבת להודות שנחמד לי ככה. טבעי וזורם.


4 comments:

  1. חצאית מהממת והשילוב כיפי וקז'ואלי - מקסים!

    ReplyDelete
  2. That skirt is absolutely gorgeous and I love that you styled it with a casual white tee!

    ReplyDelete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3