17.9.15

Take a look - Fashion app




בדיוק לפני שבוע הוזמנתי להשקת אפליקציית האופנה החדשה של שלושת הסטייליסטים הנפלאים שוודאי כבר זיהיתם: ליאת אשורי, גדי אלימלך ודורין אטיאס.
ההשקה הייתה יום אחרי החתונה של בנדוד שלי אך עדיין, השכמתי קום ונסעתי כל הדרך לת"א (היי-פייב צפוניות!). הכל היה נפלא עד שרכבת ישראל נכנסה לתמונה והחליטה שהיא נסעה מספיק והיא רוצה חצי שעה הפסקה -לא מתוכננת- באמצע הדרך.
כך יצא שלהשקה הגעתי באיחור אופנתי משהו אך לשמחתי, הצלחתי עוד לשמוע ולראות הדגמה של האפליקציה ולהביא לכן את הבשורות ;)

אז מה זו האפליקציה?

האפליקציה פותחה ע"י חברת "אקסייט" בשיתוף עם שלושת הסטייליסטים ובה ניתן להעלות תמונה, לסמן את הפריט עליו תרצי לקבל חוות דעת ולבחור את אחד משלושת הסטייליסטים שיחווה דעה ע"י לחיצה על "לייק" או "אנלייק".
ניתן יהיה לראות אם הסטייליסט זמין כרגע ובמידה וכן- לקבל את חוות דעתו בזמן אמת ואם לא- להשאיר לו את התמונה וברגע שיהיה זמין הוא ייתן את חוות דעתו.
בנוסף, לכל סטייליסט יהיה מעין בלוג בו הם ישתפו מחוויותיהם ויתנו טיפים ויכללו תכני אופנה ולייף סטייל.

השימוש הראשון באפליקציה הוא חינם לצורך התנסות ולאחר מכן, ניתן יהיה להשתמש ולקנות חבילה לפי המחירים הבאים:

שימוש אחד - 10.90 ש"ח.
3 שימושים - 20.90 ש"ח.
12 שימושים (מתפרעת בשופינג?!) - 41.90 ש"ח.

ודעתי?

בעקרון, אהבתי את הרעיון של האפליקציה ואני חושבת שזה יהיה שימושי ביותר למי שנמצאת בחנות ומתלבטת אם לקנות פריט, אם הוא מחמיא או לא מחמיא וכד'- האפליקציה מבוססת על סקרים שנעשו והראו, בין היתר, שאנשים רוצים לקבל חוות דעת מקצועית על פריטים שהם רוכשים ושהם לא סומכים על חוות דעתם של המוכרנים (הגיוני לגמרי...) ואני חושבת שהאפליקציה בהחלט עונה בצורה טובה על הצורך הזה.
בנוסף, אהבתי את הרעיון של הבלוג (משוחדת...) שניתן יהיה ללמוד ממנו.
בנות שמתלבטות לגבי פריט ספציפי כן ימצאו מענה באפליקציה.

אבל

בנות שרוצות לקבל חוות דעת על טוטאל-לוק לטעמי, לא ימצאו את מבוקשן באפליקציה.
הסטייליסטים בעצם נותנים את חוות דעתם ע"י "לייק" או "אנלייק" ואין מקום למלל ולפירוט שלהם ל- מה היה טוב? מה לא היה טוב? בעצם, אין כאן חווית למידה למשתמשת שלטעמי, תשדרג את האפליקציה.
אם יוסיפו פונקציה של מלל/שמע/דרך שהסטייליסט יוכל לחוות את דעתו זה ישדרג את האפליקציה בעיניי פלאים וכך, המשתמשות יוכלו ללמוד מה כן לעשות להבא ומה לא לעשות.


מה אני לבשתי?



שמלה- comme il faut.
בעקבות פאשלת כביסה קלה גיליתי דקה לפני שיצאתי לרכבת שהיא התקצרה לי אז כדי שלא יהיו פאשלות שמתי חצאית בייסיק שנקנתה בחנות רנדומלית.
ג'קט ג'ינס - איביי (יעניין אתכן פוסט עם המלצות/אכזבות שלי מאיביי?).
סניקרס - H&M.
תיק- גואטמלה.



נו מה?! אפשר בלי סלפי עם ליאת?! ;)
מזכירה לכן שההתנסות הראשונה באפליקציה היא בחינם והיא זמינה כבר להורדה בחנות האפליקציות אז שווה לנסות :)

--------

שנה חדשה נכנסה ולעוקבות אחריי בעמוד הפייסבוק ובאינסטוש (אם אתן עדיין לא עוקבות - זה בדיוק הזמן) כבר איחלתי שנה טובה בסרטון אבל אאחל גם כאן, שנה טובה לכן אהובות ותודה רבה (!!!) על כל התגובות, ההודעות, ההשראה שאתן נותנות לי והתמיכה, זה ממש לא מובן לי מאליו ו...אין עליכן :)

נשיקות (יש גם תמונה להמחשה הפעם... LOL),
ירדן.


2 comments:

  1. מהממת אחת!
    לא יכולתי להגיע לאירוע אבל מאוד עניינה אותי האפליקציה. שמחתי לקרוא עליה כאן ולשמוע מה דעתך (שאיתה אני מסכימה לגמרי!).
    שנה מהממת בובה ונשיקות (חבל שאין אפשרות להוסיף כאן תמונה להמחשה חחח. בלוגר, לתשומת ליבך ;-))

    ReplyDelete
  2. מדהימה ...
    אהבתי את הסקירה שלך וממש הסכמתי איתה...
    נשיקות!

    http://mycatwalkblog.blogspot.co.il/

    ReplyDelete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3