5.9.13

happy new year!

היוש!

חג שמח חברים :)
אני מאוד אוהבת את ראש השנה, משהו באוויר באמת נותן לי תחושה של התחלה חדשה ושל הזדמנויות חדשות. יכול להיות שזה בגלל שאני בפתח של התחלות והזדמנויות אבל למיטב זכרוני, כל שנה תוקפת אותי התחושה הזאת.
אני בחורה נוברת (=חופרת) מטבעי ולכן, אני באמת מסתכלת על מה עברתי ומה אני עתידה לעבור ועושה לעצמי בראש סיכום שנה.

מאחלת לכם שנה טובה, בריאות, שמחה, אהבה, התחלות חדשות וטובות והצלחה בכל תחום ובכל יעד שתציבו לעצמכם.



איזה חמוד? כמו הגלויות שהיינו שולחים פעם לראש השנה.

---

טוב, התמונות הפעם הן דווקא לא מראש השנה אלא תמונות -לפני היציאה לחתונה- אבל חשבתי שהאאוטפיט יכול להיות גם טוב לראש השנה אם לא עושים עם המשפחה המצומצמת ובא קצת יותר להשקיע.





השמלה: נקנתה בCART SHOP והיא של ויטרינה.
הנעליים: ג'פרי קמפבל.
השעון: סווטש.




יאללה חברים, שנה טובה! :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3