7.9.13

have a pink week

היוש!

התחילה לה שנה חדשה ובזמן חשבון הנפש הקטן שלי החלטתי להנות בשנה הזאת. מחברת היעדים שלי קופצת לה שוב מהמגירה והיעדים נרשמים והפעם- אין ויתורים ואני מתכוונת לתת יעדים לפי חודשים מדוייקים.
אני הולכת לקראת שנה של עשייה ובעיקר שנה של הנאה.
אחד היעדים היה להתחיל לטייל יותר בארץ וכך ביום שישי השכם השכם בבוקר יצא להם זוג נחמד לטייל בארץ ישראל :)

טיילנו לנו במג'רסה (שפך דליות) שבצפון, הגענו דיי מהר ועשינו את המסלול יחסית מהר וכשיצאנו ראינו שטוב שהשכמנו כי כשאנחנו יצאנו נכנסו בערך כל עם ישראל לעשות את המסלול.
אח"כ החלטנו שאנחנו רוצים קצת מנוחה ושקט וקפצנו לעין גב לרבוץ קצת בכנרת הנהדרת שלנו. לא ממש היינו ערוכים לזה, חשבנו שזה יהיה יום של מסלול ולא יום של רביצה בכנרת ולכן, אילתרנו לנו בגד ים (ותודה לויקטוריה סיקרט שגורמת לחזיות להראות כמו בגד ים) וכאבנו קצת ברגליים (מחסור בהאווינס) עד שנכנסנו למים :)





מומלץ ביותר :)

עוד יעד קטן היה לתרום מעצמי יותר. אני מאמינה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות מה שהוא יכול בשביל הקהילה, כל אחד בחלקת האלוהים הקטנה שלו יכול לעזור.
אז היו אצלנו התרמות במוקד לעמותת "לתת" - מי שראה את המשדר שהיה בטלוויזיה בטח לא חשב לעצמו שגם המוקדנים היו בהתנדבות אבל כןכן הם היו (ועבדו גם משמרת בוקר ככה שהם דיי גרו במוקד באותו יום) ועשו זאת באהבה ובשמחה ועם המון המון אנרגיות.


מקווה שהשנה הקרובה תהיה מלאה בהגשמת יעדים!

שיהיה שבוע ורוד (כמו האאוטפיט ממש כאן למטה) ומקסים!




חולצה: נקנתה מCART SHOP
מכנסוני ג'ינס: FOREVER 21

3>

1 comment:

  1. thanks hun! chag sameach!
    hope you'll have a great year :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3