27.7.15

Beautybox - August


ביוטיבוקס, קופסא שכולה יופי וטיפוח, הגיעה היישר לידיי בסוף השבוע.
מי שמכירה את הגרסה הקודמת של הקופסא ("גלוסיבוקס") תרשו לי לומר לכן- לא אותה גברת בשינוי האדרת אלא גברת חדשה לגמרי.
הקופסאות האחרונות שהתקבלו בדמותה של הביוטיבוקס הצילו לגמרי את המצב העגום שנהיה בגלוסיבוקס. את החברה קנו "קבוצת סיגלר" שאחראית, בין היתר, על מגזין "את" ומאז הקופסאות מלאות באמת בכל טוב וגם מעוצבות כ"כ יפה שאני לוקחת לעצמי כמה רגעים עד שאני מפסיקה להתלהב מהעיצובים היפים ועד שאני פותחת את הקופסא.

כך נראתה הקופסא הקיצית והמשגעת לחודש אוגוסט:


מראש אציין כי את כל התמונות צילמתי לפני השימוש במוצרים וממש עם פתיחת החבילה- לי מאוד חשוב הנראות של המוצרים בתוך הקופסא, אם אני מקבלת מוצר מעוך זה כבר נקודה פחות מבחינתי (ולנצח יזכיר לי את הסרום לשיער של לוריאל -בגודל מלא- שקיבלתי בחבילה ישנה של גלוסיבוקס, שהפקק היה מרוסק כ"כ שנאלצתי לזרוק את הסרום כמו שהוא).

אז מה יש בקופסא? (רק אני מדמיינת כאן את דנית והברנפלקס?)

1. סרום לשיער של אלין ביאנקו - הגודל שהתקבל הוא גודל נסיעות. לטענתם, הסרום הוא סרום טיפולי שמתקן ואוטם קצוות מפוצלים ויעניק לשיער מראה חלק ובריא. ובכן, אכן כן. אני לא יודעת לגבי החלק ה"טיפולי" כיוון שהגודל בכל זאת קטן מידי לטעמי כדי לבחון את זה אבל הוא כן נתן לשיער שלי מראה מאוד בריא והקצוות שלי נראו הרבה פחות דורשות תספורת מהרגיל.

4 אננסים.






























2. לק של לקה + נרתיק שקוף - הלק התקבל בגודל נסיעות. הלקים של לקה נהדרים בעיניי - הם נמרחים בקלות, גם הגודל המוקטן של הלק יחסית נוח לאחיזה. ה-מבחן שלי בלקים זו העמידות כיוון שבדר"כ לקים לא שורדים עליי יותר מיומיים בלי שהלק נסוג בקצה הציפורן. הלק של לקה שרד עליי כ3-4 ימים עד שהתחיל להתקלף בקצה הציפורן.
הלק שקיבלתי היה ורוד פוקסיה משגע, מעולה ושימושי עבורי לקיץ.


4 אננסים.





3. מסיר לק של לקה - התקבל בגודל מלא. וואו. הפתעת הקופסא שלי, הזוכה המנצח והמוצר שאני לגמרי הולכת להכניס לשגרת המניקור שלי באופן קבוע. על מה ההתלהבות? מדובר במגבונים עם מסיר לק ללא אציטון, בריח ענבים. ההתלהבות שלי נובעת מבעיה קשה שיש לי עם הסרת לק: צמרמורות. כשאני מסירה לק עם צמר-גפן או עם מגבונים אחרים שניסיתי יש לי צמרמורת נוראית עד שאני מסיימת את הפעולה...משהו בחיכוך הזה לא עושה לי טוב וזה ממש סיוט עבורי. והנה באו להם המגבונים המופלאים האלה שיש להם תחושה יותר שמנונית שמונעת ממני את כל הצמרמורות ששנים אני מנסה להתגבר עליהן. ההסרה באמת הייתה קלה ומגבון אחד הספיק לי ליד שלמה מרוחה בורוד פוקסיה (לא, לא זה של לקה - אחד אחר).

5 אננסים.



























4. מים מסלרים של גרנייה- התקבל בגודל נסיעות. מיועד לניקוי והסרת איפור.
בגדול, זה דיי מבצע את העבודה - לא ראיתי כאן חידוש גדול. אני נוטה להאמין שהם נוצרו "בהשראת" המים המסלריים של ביודרמה וחושבת שזו חלופה מעולה והרבה יותר ידידותית לכיס מהמסלרים של ביודרמה אבל לא ראיתי כאן משהו יוצא דופן. מעבר לזה הייתה לי תחושה קצת דביקה בפנים לאחר השימוש וכן הרגשתי צורך עז לשטוף פנים - מה שלא אמור לקרות. האיפור כן יורד ביעילות והמוצר כן מבצע את עבודתו אבל לא מחליף בעיניי את שטיפת הפנים ו/או שימוש במי פנים.

3 אננסים.
















































5. צללית לעיניים של סופט-טאץ' - התקבלה בגודל מלא.
הצללית בצבע שאני פחות מתחברת אליו אבל כן אמצא לו שימוש הולם- אהבתי את העובדה שיש נצנצים בצללית והם לא מלווים ב"נשורת" (fall outs) בגלל המרקם הקרמי של הצללית. קל להשתמש בצללית, המריחה קלה ונוחה.

4 אננסים.




6. בושם viva la juicy של ג'וסי קוטור - דוגמית.
הבושם הזה מוגדר ע"י ג'וסי קוטור כתמצית של חושניות והאמת? מסכימה איתם. לא יכולתי להפסיק להריח את הבושם הזה, כמוני גם אמא שלי שמיד שאלה מה זה הריח המהמם הזה? ממש אהבתי, ריח מתוק וכן, גם חושני.

5 אננסים.




























אז זאת הייתה קופסת אוגוסט, אהבתי ונהנתי מהמוצרים.
מילה קטנה על המשלוח - עם קופסאות הגלוסיבוקס החלק של המשלוח היה הסיוט שלי ובשלב מסויים, הפסקתי את המשלוח עם שליח וביקשתי שיגיע בדואר רשום (העדפתי לחכות בתורות של דואר ישראל ולא להתמודד עם המשלוח הנוראי) אבל בקופסאות ביוטיבוקס המשלוח ראוי לציון, הם עובדים עם חברת משלוחים נהדרת, מנסים לתאם זמן שבאמת נוח ומאוד אדיבים. שירות לפעמים עושה את כל ההבדל.


מזכירה לכן שההגרלה מהפוסט הקודם עדיין נמשכת (עד ה20.8) ואתן יותר ממוזמנות להצטרף לחגיגת 4 השנים לבלוג :)

מה דעתכן על הקופסא? היה פריט בקופסא שהפתיע אתכן (כמו נגיד, להתלהב ממגבונים להסרת לק...)?

נשיקות,
ירדן.

2 comments:

  1. עדיין לא החלטתי מה דעתי על הביוטיבוקס... יש מצב שזה בגלל שאני עדיין בטראומה מגלוסיבוקס ומסרבת לתת צ'אנס למשהו חדש ;)
    מבחינת העיצוב אני איתך לגמרי, הדוגמא על הקופסא פשוט מקסימה :)
    הלק של לקה נראה ממש ממש מגניב, מסוג הצבעים הקייציים שאי אפשר לטעות איתם :)
    אני שוקלת אם מסיר לק בסגנון טוויסט יהיה לך נוח, אם כן יש לאפריל אחד מעולה וממש לא יקר

    ReplyDelete
    Replies
    1. האמת שמסירי לק טוויסט הם מעולים לי אבל כשאני עם לק אדום זה עלול לפעמים להיות קצת מלכלך, אני מרגישה שאחרי פעם אחת שהורדתי לק אדום - כל צבע שאנסה להוריד יהיה לי קצת אדום בציפורניים.
      מאוד קשה להיפתח למחשבה שיש קופסא שבאמת שווה 100 ש"ח אחרי האכזבה של גלוסיבוקס, גם אני בעצמי עוד בוחנת את הביוטיבוקס אבל כרגע זה הולך לכיוון נחמד :)

      Delete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3