2.8.15

floral kind of saturday


יום שבת בשבילי זה יום לטיולים והמשפחה שלי ואני ניצלנו את זה לנסוע למרכז להנות כהרגלנו.
החלטנו לנסוע למתחם שרונה (אמרתם שוק אוכל, קניתם אותנו!)- בדרך לשם עשינו עצירה במתחם האאוטלט של הרצליה, ונכנסנו לחנות של Comme il faut.
החנות עצמה מכילה עיצובים של מעצבים ישראליים, דבר שאוטומטית קונה אותי- אני תמיד אעדיף לקנות כחול-לבן. החנות מעוצבת כ"כ יפה שלקחתי לעצמי כמה רגעים להתרכז בפרטים הקטנים, הכל היה פשוט מקסים! יש עכשיו הנחות מטורפות- יש מדבקות צבעוניות על התויות שמסמנות את אחוזי ההנחה ויש רשימה גדולה על הקיר שמפרטת כמה אחוזי הנחה יש בכל צבע של מדבקה, רעיון מגניב ונוח לגמרי. בנוסף, על הקיר יש מחשבונים גדולים שניתן יהיה לחשב (מישהו סיפר לכם על הדיסקלקוליה שלי?! זה מקסים מצדכם להתחשב במתקשים מתמטיים!) - צילמתי לכם קצת בחנות שתבינו אותי :)






















בנוסף להנחות המשוגעות שיש שם (ושלום לשמלה החדשה והמהממת של PIOO PIOO שאימי היפה קנתה לי בהנחה מדהימה! בקרוב בבלוג כמובן), מעל קנייה של 400 ש"ח אתן יכולות להגריל לכן הפתעה :)


אז אחרי הסיבוב המהנה בחנות שכלל מדידות רבות, נסענו לשרונה. ותודה לcomme il faut על המניפה שהצילה אותי להמשך היום הכ"כ חם שהיה 3>
עשינו סיבוב בשוק האוכל ואני חייבת לציין שמקסים שם! אני לא ממליצה ללכת ביום שבת כי המקום היה עמוס באנשים ולמי שיש בעיה עם מקומות צפופים באוגוסט בישראל (היוש!) זו תהיה חוויה פחות נעימה אבל באופן כללי, המקום עצמו מקסים ויש שם שפע של מאכלים וחנויות מעוצבות בצורה יפייפיה - אני עוד אחזור לשם לקבל את הפסטה שלי ואת המקרון לקינוח שלי.

הנה קצת ממה שלבשתי לסיבוב המהנה של יום שבת (וכן, הלכתי עם המניפה כי זה הפריט המושלם לקיץ הכ"כ חם שלנו):



מה אני לובשת?
חולצה - forever21
מכנסיים ושרשרת - נגנבו בטרם עת מארונה של אימי.
נעליים - nine west
משקפי שמש- חנות רנדומלית בתאילנד.

מזכירה לכם שההגרלה האדירה של חגיגות ה4 לבלוגוש עדיין נמשכת ואתם יותר ממוזמנים להיכנס!


איך אתם העברתם את השבת? ומה דעתכם על מניפות לקיץ? אני מתה על זה! :)
נשיקות, 
ירדן.

4 comments:

  1. אני חולה על קום איל פו, במיוחד על החנות באאוטלט, איך בא לי שיהיו שם יותר תיקים אבל, אני מחפשת תיק טוב במחיר סביר :(:(
    מזל טוב בובה :):)

    ReplyDelete
  2. ממש ממש אהבתי את הלוק שלך ! :-)

    ReplyDelete
  3. את הורסת ברמות!
    נשמע כמו יום שבת מהנה במיוחד ;-)
    נשיקות אהובה

    ReplyDelete
  4. פוסט צבעוני, משמח ששפוט עושה כייף בעיניים.
    אהבתי את "גימיק המחשבונים" בחנות. אדיר!

    ReplyDelete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3