29.8.15

it's time for some FASHION GAME

תודה לליה גלדמן מהבלוג beinisrael על התמונה 3>

לפני כשבועיים הוזמנתי יחד עם עוד מספר בלוגריות לחנות המשגעת של comme il faut - makers outlet שנמצאת בהרצליה.
על החנות עצמה יצא לי לספר לכם וכשקיבלתי את ההזמנה שמחתי לחזור שוב לחנות המשגעת הזאת. כבר סיפרתי לכם על המחשבונים הגדולים שתלויים על הקיר ועל המדבקות הצבעוניות שכל צבע מסמן מספר אחוזי הנחה ואחרי הביקור השני שלי אני באמת חושבת שזה לעולם לא יפסיק להלהיב אותי.

הפעילות בחנות הייתה מגניבה וכיפית - התחלנו בהכרות בין הבלוגריות השונות (אתן וודאי תזהו כאן פרצופים יפים ומוכרים), אח"כ עשינו הכרות עם המקום ועם השיטה המגניבה שלהם.

צילום: ליה גלדמן.
(מעניין על מה אשלי דיברה שכולנו כ"כ מרותקות...)

מיד אחרי זה הציגו לנו את המשחק: התחלקנו לזוגות ובנינו אאוטפיט אחת לשנייה מהפריטים בחנות - מי שעוקבת אחריי באינסטוש בטח כבר ראתה את הסרטון של חן (street chic geek) ושלי משתעשעות לנו ורוקדות קצת עם האאוטפיטים שהרכבנו.

משתעשעות מול המראה :)

בביקור הקודם שלי בקום איל פו התחדשתי בשמלה משגעת של PIOO PIOO שלבשתי להשקת YES פאשן-דוקו, והפעם...אוי איזה התחדשויות יפות יש בשקית...שווה להמשיך לעקוב ;) ושוב, מי שעוקבת אחריי באינסטוש כבר קיבלה הצצה לחולצת בייסיק לבנה (הכי נעימה בעולם) שהלכה איתי הביתה היישר מהmakers outlet.
אני חושבת שאין אישה שלא תוכל "למצוא את עצמה" בחנות - יש שם מגוון גדול של מידות, סגנונות, גזרות, צבעים, הכל מהכל והכל בטוב טעם. מעבר לזה, אני חייבת לציין שהצוות של המקום מדהים! חוויתי את זה גם בביקור הראשון וגם בביקור השני - עוזרים אבל לא מעיקים, מציעים הצעות מעולות אבל לא "דוחפים"...הכל במינון מושלם.

תודה לאסיה מהבלוג asiachic על התמונה 3>

ממליצה בחום על החנות, כל ביקור שלי רק מחזק לי את ההתלהבות ממנה - מחשבון על הקיר!!! זה לא גאוני בעיניכם?! לדיסקלקולית כמוני זו המצאת המאה.
ואם אתן קופצות למקום - אל תפסחו על קיר האינסטוש ועל הזדמנות לתמונה ורדרדה ויפה ;)

החנות נמצאת ברחוב מדינת היהודים 89 בהרצליה פיתוח.


עד הפעם הבאה- נשיקות!
ירדן 3>


צילום: ליה גלדמן.

2 comments:

  1. נראה שהיה כייף חיים! איזה באסוש שלא יכולתי לבוא ופספסתי את כל הכיף ובעיקר אתכן!!!
    מחכה ומצפה לראות את השלל שלך ;-)
    וכרגיל, את נראית מדהים אהובה!
    נשיקות וחיבוקים יפתי <3

    ReplyDelete
  2. אני מתה על החנות הזאת.

    ReplyDelete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3