20.5.15

shavuot - casual look :)


היי חברים! :)

חג השבועות עוד שנייה איתנו ואני מתרגשת כבר חודש לקראתו! זה ללא ספק החג האהוב עליי - פעם הייתה לו תחרות עם חגים שהחופש בהם ארוך יותר (היי פסח!) אבל היום זה החג שלי בלי מתחרים (אולי פורים?)!
בתור צמחונית (אל חשש, לא תקבלו כאן הטפות בשר-זה-רצח) זה החג היחיד שבו האוכל שלי ושל המשפחה שלי נראה ממש אותו הדבר! מרגש :)

את שמלת השבועות שלי אתם תפגשו בהמשך (מוזמנים לעקוב אחרי האינסטוש ועמוד הפייסבוק שם הכל מתעדכן בתדירות גבוהה יותר) אבל בנתיים שלפתי לי לוק קליל ויומיומי - אם אתם הולכים למושב/קיבוץ/כל מקום שיודע לחגוג "כמו פעם" את שבועות - זו ההמלצה שלי לאאוטפיט מושלם לשיטוטים ולבריחות מרובי מים של ילדודס, קצת לבן וקצת חרציות קטנטנות :)


אני רק רוצה לציין שבאמת עצר לי רוכב אופניים!




חולצה + מכנסיים/ top& shorts  / FOREVER21

נעליים + זר / shoes + flower bokeh / PRIMARK
תכשיטים - חנויות רנדומליות / jewellery - random shop

אז איך אתם הולכים לבלות את חג השבועות? :)
ותודה לאלונה פולין, גיסתי לעתיד, המהממת מכולן, על התמונות!

חג שמח!!!
3>

1 comment:

  1. אצלי שבועות וחנוכה מתחרים על המקום הראשון :)
    ועכשיו אני ממש סקרנית לגבי השמלה שלבשת :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3