Showing posts with label סטייל. Show all posts
Showing posts with label סטייל. Show all posts

20.5.15

shavuot - casual look :)


היי חברים! :)

חג השבועות עוד שנייה איתנו ואני מתרגשת כבר חודש לקראתו! זה ללא ספק החג האהוב עליי - פעם הייתה לו תחרות עם חגים שהחופש בהם ארוך יותר (היי פסח!) אבל היום זה החג שלי בלי מתחרים (אולי פורים?)!
בתור צמחונית (אל חשש, לא תקבלו כאן הטפות בשר-זה-רצח) זה החג היחיד שבו האוכל שלי ושל המשפחה שלי נראה ממש אותו הדבר! מרגש :)

את שמלת השבועות שלי אתם תפגשו בהמשך (מוזמנים לעקוב אחרי האינסטוש ועמוד הפייסבוק שם הכל מתעדכן בתדירות גבוהה יותר) אבל בנתיים שלפתי לי לוק קליל ויומיומי - אם אתם הולכים למושב/קיבוץ/כל מקום שיודע לחגוג "כמו פעם" את שבועות - זו ההמלצה שלי לאאוטפיט מושלם לשיטוטים ולבריחות מרובי מים של ילדודס, קצת לבן וקצת חרציות קטנטנות :)


אני רק רוצה לציין שבאמת עצר לי רוכב אופניים!




חולצה + מכנסיים/ top& shorts  / FOREVER21

נעליים + זר / shoes + flower bokeh / PRIMARK
תכשיטים - חנויות רנדומליות / jewellery - random shop

אז איך אתם הולכים לבלות את חג השבועות? :)
ותודה לאלונה פולין, גיסתי לעתיד, המהממת מכולן, על התמונות!

חג שמח!!!
3>

17.8.14

tzfat & sentimental dress



היי חברים :)

הפוסט הפעם כולו סיבה למסיבה.

תומר, בן דודי הקטן והמהמם, חגג בר מצווה וכ-ל המשפחה (ובכל המשפחה אני מתכוונת ל-כל המשפחה) נסעה לצפת לחגוג את המאורע. זה ללא ספק היה אחד האירועים היותר יפים ומיוחדים שהייתי בהם. 
כשהגענו חילקו לכולם בלונים לבנים ותופי מרים, היו שם כליזמרים מדהימים שהקפיצו את כולם, היינו בבית כנסת של משפחת אבוהב (בית כנסת יפייפה!), עשינו סיור בצפת (מיותר לציין שאמא שלי ואני נאבדנו באיזשהוא שלב כי נתקענו בחנות תכשיטים קצת יותר מידי זמן, נכון?!) ומשם הלכנו למסעדה מ-ש-ג-ע-ת באווירה כפרית אמיתית, אכלנו, רקדנו ובעיקר נהננו.


Hello my friends :)

This post is all a big party.
Tomer, my stunning little cousin, celebrated his bar mitzvah, and the whole family went to Tzfat (beautiful city in israel) to celebrate the event. It was definitely one of the most beautiful and unique events I've been in.
When we arrived they brought everyone white balloons and tambourines, there were klezmer that were amazing, we were in the synagogue of the Abuhav family (beautiful synagogue!), We did a tour in Tzfat (Needless to say, my mom and I get lost At some point because we were stuck in a jewelry store for too long, right? !) and from there we went to a stunning rural restaurant, eating, dancing and especially enjoyed.


עם ילד בר המצווה החתיך/ with the beautiful bar mitzva boy

אז מה לבשתי? 


לבשתי שמלה שהייתה של אמא שלי כשהיא הייתה בגילי ונשמרה בצורה מעוררת הערכה (כל הכבוד אימוש! תמשיכי ככה!). אני מאוהבת בשמלה הזאת! היא סופר קלילה, קצת רחבה על הגוף והיה נוח וכיף להסתובב איתה ברחבי צפת.
צירפתי לה נעליים שקניתי בפרימארק באמסטרדם (האהבה שלי לקיץ. קניתי אותן גם בצהוב זוהר ואני מג'נגלת בינהם בלי סוף בקיץ הזה) וצמיד ורדרד גם כן  מפרימארק.


So what I was wearing? 
I wore a dress was my mother's when she was my age and was kept admirably (Bravo Mommy!). I love this dress! It is super light, a bit wider on the body and was comfortable and fun to hang out with her around Tzfat. I attached her shoes I bought in Primark - Amsterdam (my love for this summer. Bought them in yellow too and I endlessly jungle between them this summer) and pink bracelet as well from Primark.












מה דעתכם? איך השמלה של אימוש? ;)

עד הפעם הבאה קבלו חיבוקים ונשיקות,
ירדן.

What do you think? how is my mother's dress? 

Until next time,
xoxo
yarden.

FACEBOOK PAGE

INSTAGRAM

19.3.14

pop of color


אלוהה חברים!

עבר לא מעט זמן מאז הפעם האחרונה שהעלתי פוסט לבוש והתמונות הפעם הן מיום שבת האחרון שעבר בצורה נחמדה למדיי.
התחלתי את הבוקר בקצת זמן איכות בבית עם החבר והכלב, המשכנו לארוחת צהריים משפחתית אצל המלכה האם (AKA סבתוש) ומשם המשכנו ישר לסיבוב קטן בים. היה מזג אוויר יפה- קצת שמש וקצת קריר ובמצב הזה האאוטפיט המושלם בשבילי זה סריג כלשהוא עם מכנסונים/חצאית קצרה.
משם הלכנו הביתה להוציא את הכלב ולהחליף בגדים כי נהיה קצת קריר והמשכנו לאיקאה החדש שנפתח בקרית אתא, מה שגרם לנו להבין שאנחנו רוצים לעצב את הבית ב1001 דרכים (ואנחנו עוד נחזור כל פעם לקנות עוד ועוד ו...עוד) חזרנו הביתה לעוד סיבוב עם הכלב והחלפת בגדים קטנה (מי אמר מדונה ולא קיבל?!) ויצאנו לחגוג את פורים בפאב :)
יום שבת מצויין.


aloha my friends!

it's been a while since i updated outfit post and the pictures in this post are from last saturday that passed quite nicely.
i started the morning with a little quality time at home with my boyfriend and dog, we went on a family lunch at the Queen Mother (AKA my grandma) and from there we went straight for a little ride in the sea. the weather was beautiful - sunny and a little bit cooler and in this situation the perfect outfit for me it's a knit with shorts / short skirt.
from there we went home to get the dog and change because it was a bit chilly and we went to IKEA, newly opened in Kiryat Ata, which made us realize that we want to design our home in 1001 ways (and we will go back to buy more and more and...more). then we went home for another round with the dog and changing clothes (someone said Madonna?) and we celebrate Purim at the pub :) 
Excellent Saturday.















ותודה ליאריק, מר בחורשלי, על התמונות :)

and thanks to Yarik, my boy, for the photos :)



אז מה דעתכם על האאוטפיט?
מה האאוטפיט המושלם שלכם לימים האלה שיש שמש אבל עדיין קצת קריר? 

So What do you think about this outfit? 
What is your perfect outfit for those days that there is a sun but still a bit chilly?


24.2.14

February glossybox 2014

אלוהה יפייפיים!

אני לא נוהגת להקדיש לכך פוסט שלם בדר"כ אבל הפעם, לאור ההייפ שהיה סביב קופסת פברואר, חשתי צורך לחלוק את דעתי לגבי הקופסא שהבטיחה המון.
אז במייל שהמנויות קיבלו הבטיחו לנו שיהיה מוצר לשיער, לאיפור, לציפורניים, טיפוח, בושם ולגוף. קיימו. חלק בצורה מוצלחת וחלק בצורה קצת צולעת.

חייבת לציין שהקופסא הפעם יפה מתמיד- אהבתי במיוחד.

sorry for my readers in english- this post will be without translate, next time i'm coming back with full translate as usual - if you want translate for this post - let me know.



אז נתחיל עם המוצר שהפתיע אותי:
גלוס של גאיה.



אני שונאת גלוסים- הם עושים אפקט מאוד יפה על השפתיים (ושלי מלאות, זה נראה ממש יפה עליהם) אבל תמיד הם דביקים ונוזלים ולא, פשוט לא בשבילי. במקרה הזה הסיפור קצת שונה- הגלוס לא דביק. אפילו לא קצת. הוא נשאר לי על השפתיים בצורה יפה מאוד, יחסית לגלוס, וגם אחרי שאיבדתי את המרקם שלו על השפתיים- בקפיצה למראה גיליתי שהוא עדיין שם.




נעבור מכאן היישר אל האהוב עליי בחבורה- הלק.
לק של צ'יינה גלאז בגוון סגלגל-חום, משהו משגע. יש בו טיפטיפה גליטרים קטנים ומאוד עדינים והוא מתקבל על הציפורניים בצורה מושלמת, אהבה גדולה התחילה כאן. מרחתי אותו ממש לפני מספר דקות אז לגבי עמידות אעדכן- הלק דליל מאוד וכדי לקבל אטימות מלאה יש צורך ב2 שכבות לפחות.




קצת קשה להעביר את הצבע האמיתי כמו שהוא מתקבל על הציפורניים (אה כן, וסליחה על המריחה העקומה, התמונות צולמו לפני הניקוי...).



מכאן נעבור היישר אל החלק של השיער.
מסיכה לשיער של אמיקה.
כבר דיי הרבה זמן שלא רכשתי מסיכה לשיער, פשוט כי אין לי צורך. גלוסיבוקס מספקים לי את המסיכות כמעט כל חודש וזה בהחלט מספיק לי. 
השיער שלי לא בעייתי במיוחד ואני בעיקר מחפשת אקסטרה ריכוך לשיער ואם אפשר שיחזק את השיער על הדרך- מה טוב. 
המסיכה שהתקבלה היא דיי...סתמית. היא לא גרועה אבל היא בהחלט לא הוציאה אותי עם שיער אקסטרה משי כמו שאני אוהבת אחרי מסיכה- לא הרגשתי הבדל בינה לבין מרכך רגיל לשיער.
נקודה אחת שהייתה מעיקה במיוחד היא הפתיחה של הטיובה. צריך לסובב את המכסה, דבר שלא פשוט לעשות עם ידיים רטובות במקלחת...לא חכם מאוד.

מה שכן- האריזה יפה וצבעונית ומייפה לי את המקלחת.


נעבור לצד המעליב.

דוגמית. פריימר של סוטיס בדוגמית.

אם יש דבר שאני שונאת זה לקבל בקופסת הפתעות דוגמית שיכולתי לקבל בסופר פארם- הקופסא אמורה להכיל "מוצרים מוקטנים" ולא דוגמיות. הצד המעליב של הגלוסיבוקס.
לא ניסיתי את הפריימר, מבאס אותי בכלל לגשת לזה- בטח יישמר לאיזה טיול.



פינת ה"תרמתי"- שמן תינוקות שנתרם לאימי (שמאוד התלהבה לראות אותו בזמן שאני הייתי עם פרצוף הwtf?! שלי).
היא מאוד אוהבת את השמן הזה ולכן, קיבלה אותו. 
אני פחות מתחברת לרעיון אבל בהחלט אנסה אותו לראות מה הסיפור.



וכמובן, איך לא - הבושם.
אני מפוצצת בדוגמיות של בשמים והאמת? את הדוגמיות האלה אני דווקא אוהבת- העניין הזה חסך לי כסף כשנגמר לי ה212 שלי עד שאימי רכשה לי את האסקדה שלי בנסיעה האחרונה שלה לארה"ב.
ובכלל, כיף להתנסות בריחות חדשים והדוגמיות האלה מספיקות ליותר מיום-יומיים שזה כבר נחמד :)



והפעם- ורסצ'ה. 
הריח שלו ורוד כמו האריזה (הכי אייל שני שלי), מתוק ונעים. מודה שחוש הריח שלי לא מהחזקים שיש (חלש. מאוד) אבל אותו הרחתי ואהבתי.





עד הפעם הבאה (שתהיה גם עם תרגום לאנגלית...)
נשיקות!
ירדן.


9.2.14

pastel day




אלוהה חברים!


בזמן האחרון אני מרגישה שאני נהנית יותר מצבעי פסטל מאשר מצבעים מונוכרומטיים האופיינים כ"כ לחורף והאופיניים כ"כ לי בחורף.
הציפורניים שלי מנצנצות, פסטליות, מגוונות ומהנות יותר ממה שהיו כל השנה וכך גם הלבוש.
את הצעיף היפייפה הזה קניתי בפוראבר21 ומיד הרצתי בראשי את סוודרי הפסטל שלי שישתלבו עם הגוון.
בדר"כ הוא נלבש עם סוודר בצבע מנטה אבל הפעם התחברתי לצד הורוד שבי והחלטתי ללכת לכיוון שונה. בדר"כ עם צבעי פסטל אני אוהבת מכנסיים בגוון בהיר יותר- ג'ינס בהיר או מכנסיים בצבע לבן, אבל הפעם החלטתי לשלב את סוודר הפסטל שלי עם מכנסיים כהים ועוד כאלה עם קרע סמלי כדי "ללכלך" קצת את המראה.
מה שעוד נחמד זה שהפוסט הוא שבאאוטפיט הזה הנעליים מככבות בהופעת הביכורים שלהן- קנה לי אותן בן זוגי המקסים באלדו והן מדהימות. בדיוק הגובה, בדיוק הצבע, בדיוק הגזרה. בדיוק. חיפשתי נעליים בגוון ניוד ונכנסתי לכל חנות אפשרית בקניון אבל הגוון הזה בעייתי כי בקלות הצבע הופך מיפה - לזקן אבל כשהגיעו הנעליים האלה זה היה ברור שזה-זה.

אני אוהבת לתת קריצה קטנה של שרשרת מבעד לקשירה של צעיף וכאן יש לנו שרשרת בצורת עלה בגוון מוזהב שקיבלתי מבן זוגה של אימי :) אני מאוד אוהבת אותה והיא משתלבת בקלות כמעט עם כל אאוטפיט שאני מרכיבה (שמתכתב עם גווני זהב כמובן). אם לא הייתי בן אדם של גיוון הייתם רואים אותה אפילו יותר.

מספיק דיבורים, בואו נמשיך עם התמונות.

Aloha my friends! 

Lately I feel like I'm enjoying more pastel than monochromatic colors that are characteristic so the winter., And typical for me during the winter. 
My nails gleaming, pastel and more diverse than they were the year and so is my dress code.
This stunning scarf I bought in Forever 21 and immediately I ran in my head sweater that will work with my pastel hue. 
Usually it is worn with mint sweater but this time I connected the pink side in me and I decided to go a different direction. Usually with pastel colors I like a lighter shade of pants - jeans or pants bright white color, but this time I decided to combine my pastel sweater with dark pants and more like a ripped icons to "dirty" bit the look.

What is also nice in this post is that the shoes featured in their first appearance - bought me them my lovely my boyfriend in "aldo" and they are amazing. Just the height, just the color, just figure. Exactly. I was looking for nude hue shoes and went all possible store in the mall, but this color is problematic that easily turns from a beautiful color - to old, but when these shoes arrived it was clear that this is love.
I like to give a little touch of necklace through the binding of a scarf and here we have a leaf shaped necklace, golden hue, I got from my mother's boyfriend :) I love her and she is easily integrated with almost every outfit I am wearing (which requires gold tones of course). If I was not a person of diversity you would see it even more.

Enough talk, let's go with the pictures.














אז...מה דעתכם?
ספרו לי מה אתם חשבתם או איך הייתם עושים את זה אחרת :)


ולא לשכוח- יש גם עמוד פייסבוק שמותר לכם לעשות לו לייק וגם אינסטגרם שאפשר לעקוב אחריו- קישורים בתחתית הפוסט.

So ... what do you think?
Tell me what you thought or how you would do it differently :)

Do not forget - there is also a Facebook page you can "Like" and Instagram you can follow - Links at the bottom of this post.