Showing posts with label primark. Show all posts
Showing posts with label primark. Show all posts

16.3.16

Purim inspiration + SACARA GIVEAWAY


היי שלום!

פורים עוד שנייה בפתח, התחפושת כמובן עדיין לא מוכנה (מי עוד דוחה הכל לרגע האחרון כמוני?) אבל לשמחתי הוזמנתי למסיבת בלוגריות של סקארה שהציגו השנה מראות איפור מעוררי השראה.
במהלך המסיבה עלתה מישל אדרי, מאפרת הבית של סקארה, להסביר לנו איך אפשר ליצור תחפושת מושקעת ע"י משחק באיפור מושקע.
הדברים של מישל הופנמו וכשחזרתי הביתה רצתי לעשות בעצמי את השלד-המקסיקני שתמיד רציתי לנסות ואחרי שראיתי את האינטרפרטציה שעשו בסקארה ובעזרת *פלטת הצבעים המדהימה שלהם יצרתי את המראה. השימוש בפלטה קל ביותר, צריך להרטיב את המכחול במים, לקחת את הצבע הרצוי ופשוט לצייר. סופר קל למאותגרת-ציורית שכמוני.
מעבר לפלטה יש כרגע בסקארה מגוון של אביזרים ועזרים צבעוניים ויפים שיעשו את החיים קלים ויפים יותר בפורים הזה, שווה לתת קפיצה (מזהירה מראש, זה ממכר! בתמונות מהמסיבה תוכלו לראות שאוזני הארנב לא ממש ירדו ממני...).

כן, זה עוד טעון שיפור ואני רחוקה מלדעת לצייר ולכן, יש מקום להיות פחות עקומה כשאני מציירת על עצמי אבל כידוע, practice makes perfect  ואולי עד שיגיע פורים, אצליח לצייר עם יד יציבה יותר ;)




ההשראה:


קצת תמונות מהמסיבה:

צילום: אלעד גוטמן.

מאזינות. עם אוראל היפה מהבלוג: classybitches. צילום: אלעד גוטמן.

מישל, מאפרת הבית של סקארה, והפלטה.


תמונה מהאינסטגרם שלי @yarden_levin

תמונה מהאינסטגרם של אוראל האהובה @misstyles_

מה אני לובשת?  
- חולצה : ZARA
- ג'ינס: ZARA
- נעליים: H&M
- שרשרת: PRIMARK


והגענו לחלק הבאמת כיפי של הפוסט...הגרלה!!! :)



מה מוגרל?
* תיק איפור אדום ומהמם.
* פריימר (מיועד לכל סוגי העור).
* מייקאפ נוזלי בגימור טבעי (מועשר בלחות).
* צללית מאט בגוון 2 (מן אפור כהה יפייפה).
* מברשת מייקאפ.

איך משתתפים?קודם כל, יש להכניס את הפרטים לתוסף ההגרלות - ההגרלה מתבצעת דרכו!

שלבי חובה:
* לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג.
* תגובה בעמוד הפייסבוק של הבלוג בו תציינו כי אתם מעוניינים להשתתף בהגרלה + תיוג של חבר/ה שהיו שמחים לקבל את הקיט (אם הם רוצים להשתתף גם כן, עליהם לבצע את את השלבים).

שלבי רשות:
* לעקוב אחר האינסטגרם של הבלוג (מזכה ב2 נקודות נוספות).
* לשתף באינסטגרם + תיוג שלי + האשטאג  #yarden_giveaway (מזכה בנקודה נוספת).
* לשתף בפייסבוק - חשוב שהשיתוף יהיה ציבורי כדי שאוכל לראות זאת.

ההגרלה פתוחה עד ה25.3 והזוכה תוכרז עד יום שני ה28.3 , על הזוכה ליצור עימי קשר, במידה ולא יווצר קשר עם הזוכה תוך 72 שעות אגריל זוכה חדש/ה.

a Rafflecopter giveaway

בהצלחה!!!


נשיקות,
ירדן

בוווו!

20.5.15

shavuot - casual look :)


היי חברים! :)

חג השבועות עוד שנייה איתנו ואני מתרגשת כבר חודש לקראתו! זה ללא ספק החג האהוב עליי - פעם הייתה לו תחרות עם חגים שהחופש בהם ארוך יותר (היי פסח!) אבל היום זה החג שלי בלי מתחרים (אולי פורים?)!
בתור צמחונית (אל חשש, לא תקבלו כאן הטפות בשר-זה-רצח) זה החג היחיד שבו האוכל שלי ושל המשפחה שלי נראה ממש אותו הדבר! מרגש :)

את שמלת השבועות שלי אתם תפגשו בהמשך (מוזמנים לעקוב אחרי האינסטוש ועמוד הפייסבוק שם הכל מתעדכן בתדירות גבוהה יותר) אבל בנתיים שלפתי לי לוק קליל ויומיומי - אם אתם הולכים למושב/קיבוץ/כל מקום שיודע לחגוג "כמו פעם" את שבועות - זו ההמלצה שלי לאאוטפיט מושלם לשיטוטים ולבריחות מרובי מים של ילדודס, קצת לבן וקצת חרציות קטנטנות :)


אני רק רוצה לציין שבאמת עצר לי רוכב אופניים!




חולצה + מכנסיים/ top& shorts  / FOREVER21

נעליים + זר / shoes + flower bokeh / PRIMARK
תכשיטים - חנויות רנדומליות / jewellery - random shop

אז איך אתם הולכים לבלות את חג השבועות? :)
ותודה לאלונה פולין, גיסתי לעתיד, המהממת מכולן, על התמונות!

חג שמח!!!
3>

26.4.15

10 tips for good SHOPPING


for all my readers in english - this post is only in hebrew, if you want me to do the same thing in english- please let me know :)
xoxo <3

אז כל מי שמכיר אותי, עוקב אחריי באינסטוש או בפייסבוק וודאי כבר הבין שלא עובר אצלי שבוע בלי קניות. הרי זה מאוד הגיוני להיות סטודנטית שמשתדלת לצמצם בהוצאות ולהוציא מידי שבוע כסף על קניות, לא?! ;) אז בעולמי שלי זה כן- פשוט צריך לדעת איך ולכן, היום אביא לכן 10 טיפים שיעזרו לשופוהוליקית המתחילה ולמען האמת, יעילים גם לשופוהוליקית המתקדמת.

1. בגדים נוחים - מבחינתי, לפני שיוצאים לשופינג הכי חשוב זה לוודא שאתן לבושות בבגדים נוחים למדידות. אין דבר מבאס יותר מלקלף את עצמך במשך שעה או למדוד חולצה כשאת עם שמלה. במקרה של שופינג הלבוש האולטימטיבי הוא גם הבייסיק ביותר - ג'ינס קליל, טי-שרט פשוטה, סניקרס או סנדלים נוחים. תעשו לעצמכן טובה ואל תפזזו ברחבי הקניון בעקבים, אחרי שעה כזו כבר ניכר שלא נוח לכן.

2. אם יש ספק אין ספק - לפעמים אנחנו נתקעות על פריט ומתלבטות הרבה אם לקנות אותו או לא, אם הוא באמת מתאים לנו, ישתלב לנו במלתחה ועוד שלל התלבטויות ולטעמי, כשמתלבטים יותר מידי עדיף פשוט לוותר ולא להתבאס על קנייה לא מוצלחת.

3. לא לקנות בסייל רק כי זה בסייל - העיניים של כולנו נדלקות למראה השלט שמבשר לנו על סייל מטורף (תקנו אותי אם אני טועה) אבל חשוב להפריד בין מציאות אמיתיות שנמכרות בסיילים לבין דברים לא שימושיים שנקנה רק כי הם במחיר מציאה. זה שהמחיר הוא מציאה- לא אומר שגם הפריט מציאה. ממליצה לספור עד 10, לדמיין עם מה נלבש ולאן ולהחליט אם הפריט הוא מציאת-סיילים או שאנחנו קונות את השאריות הלא מוצלחות.

4. "כשאת אוהבת נעל - תקני אותה בעוד צבע" - כך אמרה לי אימי ועם זה נשארתי. אני מניחה שיהיו כאלה שיחלקו על הסעיף הזה אבל אני באמת חושבת שאם קנית פריט והוא נוח ומוצלח - גשי לברר אם יש אותו בעוד צבע שיהיה לך שימושי ויעשה לך שמח בלב.

5. מידות - לכולנו יש אישיו כזה או אחר עם המידה אבל חשוב לא להיכנע לו. בטוחה שלכולכן קופצת תמונה של "שניצלים" שקופצים מג'ינס או של חולצה צמודה הרבה יותר מידי. נכון שזה מעט מבאס לראות שצריך לקנות מידה גדולה ממה שאנחנו רגילות לקנות אבל הרבה פעמים יש שוני בין החברות וגם שוני בין פריטים שונים של אותה החברה ולכן, אין טעם לייחס למספר/אות שעל הפתקית חשיבות יתרה - העיקר שיישב טוב ויחמיא לנו.

6. בייסיק- הדבר היחיד שאני לא אחשוב פעמיים לפני שאקנה זה פריטי בייסיק שנוחים לי ויושבים יפה. תתלבטו בהכל- לא בזה. אפשר לבנות הכל על מספר בייסיקים טובים (אם תרצו פוסט על פריטים שהם מאסט מבחינתי תכתבו לי :) ) ולכן, אם הוא יושב יפה ונוח לי - הוא שלי! :)

7. למדוד! - לפעמים אנחנו בטוחות שמשהו פשוט לא נועד לנו, פשוט לא מחמיא לנו אבל כשיש פריט שאנחנו אוהבות, גם אם אנחנו בטוחות ב100% שהוא לעולם לא יחמיא לנו- למדוד! כל החברות שלי וודאי מבינות שאני חותרת לסיפור החרוש שלי על חצאית גבוהה שמתרחבת מעט, מה שלעולם לא חשבתי שיחמיא לי ובכל זאת, מדדתי כזו והיא יושבת מעולה! חצאיות מקסי פשוט לא מחמיאות לי אבל לעולם לא אפסיק לנסות - כי יש לי אחת (ויחידה. במקור של אימי) שדווקא כן יושבת עליי בצורה מחמיאה. אז תמדדו, גם כשאתן בטוחות שאין סיכוי.

חצאית המקסי היחידה שלי- יושבת נחמד?
חשוב לציין שיש לי אגודל! הוא פשוט לא נכנס לפריים ;)
8.  מבחן הבד - אם תראו אותי במסע שופינג אתן תחשבו שיש לי בעיה קלה, שאינני תקינה לחלוטין כי אני נוגעת בכל בגד שאני חושבת עליו כפוטנציאלי לארוני ובתא המדידה אני מוסיפה לעשות ובודקת אותו בקפידה ממש כמו שסבתי האהובה שלי לימדה אותי. כך למדתי שבגד שעולה הרבה הוא לא בהכרח תפור בצורה טובה ובאותה נשימה, למדתי שיש בגדים זולים שתפורים בצורה טובה ועשויים מבדים נעימים. אני חושבת שהטיפ הזה רלוונטי במיוחד לבגדים היקרים יותר - לפני שאתן מתפתות תבדקו שזה אכן שווה את זה.

9. המלצות - אני מתכוונת כאן בעיקר להזמנות מהאינטרנט אבל זה בהחלט תופס גם לחנויות ולפריטים מסויימים שיש עליהם המלצה או דיס-המלצה. אני חולת הזמנות מהרשת, עשיתי שני פוסטים של אתרים שאני אוהבת לרכוש מהם (אתרים ישראליים ובין-לאומיים) ומאז התווספו להם עוד רבים וטובים והקניות שלי בהחלט נהיו חכמות יותר - אני קוראת יותר ובודקת יותר המלצות או דיס-המלצות על מוצרים ויש לי מושג טוב יותר אם שווה לי לקנות את המוצר או שעדיף לוותר. 

10. תקציב- לחלקנו סעיף זה לא רלוונטי (יש לכן אח/בן פנוי? ;) ) ולחלקנו הוא הכרחי ביותר. אני ממליצה למי מאיתנו שזה כן רלוונטי לה לקבוע סכום מסויים בחודש שהיא מרשה לעצמה להוציא על קניות ולעמוד בו. הדרך שאני מוצאת שהיא טובה ביותר לעשות את זה היא לקבוע תקציב חודשי ולפני כל יציאה שעלולה להסתיים בקניות להקציב לי כמה אני מרשה לעצמי להוציא הפעם כדי לא לסיים את התקציב החודשי. עכשיו רק נשאר לחזור לעשות את זה בעצמי...

אז אלו הטיפים שלי לשופינג מוצלח, מה השיטות שלכן?
עד הפעם הבאה- נשיקות!
ירדן.

INSTAGRAM

FACEBOOK



29.8.14

orange flowers



שלום חברים,

יש ימים שאני צריכה ללבוש ג'ינס. באוגוסט. לא לגמרי הגיוני אבל...עושים מה שצריך.
כדי שלא ישעמם לי מידי אני משתדלת שהחולצה תהיה מעניינת ואם אפשר עם זריקת צבע יפה בשביל הקיץ - מה טוב.

אז לג'ינס הקרעים שלי ציוותתי חולצה כתמתמה ומהממת עם חיתוכים בצורת פרחים, מתה על החולצה הזו. פעם ראשונה ששילבתי אותה עם ג'ינס- היא תמיד הולכת עם חצאית או עם מכנס-חצאית בגלל שהיא "עומדת" ועם ג'ינס לפעמים זה נראה לי קצת נוקשה אבל ג'ינס קרעים מקליל את הכל :)

Hello my friends,

There are some days when I have to wear jeans. In August. Does not make sense but ... girl needs do what a girl needs to do.
To make it interesting I try to put an interesting shirt, if it's possible with a shot of a beautiful color for summer.
So I attached my ripped jeans an orangey shirt with a gorgeous flower-shaped cutouts, love this shirt. First time I wore it with jeans- it always goes with a skirt or trouser-skirt because she "stands" and with jeans sometimes it feels a little stiff but ripped jeans does everything more lightly :)













חולצה- top- CART SHOP
ג'ינס- אמריקן איגל/ jeans- american eagle
שרשרת- שוק הוינטג' / necklace - vintage market
צמיד- פרימארק / bracelet - primark
שעון- סווטש / watch - swatch

אז איך אתם אוהבים את זריקות הצבע שלכם הקיץ? :)

עד הפעם הבאה,
נשיקות וחיבוקים!

ירדן.
So how do you like your color shots this summer? :) 

Until next time,
xoxo!

Yarden. 


17.8.14

tzfat & sentimental dress



היי חברים :)

הפוסט הפעם כולו סיבה למסיבה.

תומר, בן דודי הקטן והמהמם, חגג בר מצווה וכ-ל המשפחה (ובכל המשפחה אני מתכוונת ל-כל המשפחה) נסעה לצפת לחגוג את המאורע. זה ללא ספק היה אחד האירועים היותר יפים ומיוחדים שהייתי בהם. 
כשהגענו חילקו לכולם בלונים לבנים ותופי מרים, היו שם כליזמרים מדהימים שהקפיצו את כולם, היינו בבית כנסת של משפחת אבוהב (בית כנסת יפייפה!), עשינו סיור בצפת (מיותר לציין שאמא שלי ואני נאבדנו באיזשהוא שלב כי נתקענו בחנות תכשיטים קצת יותר מידי זמן, נכון?!) ומשם הלכנו למסעדה מ-ש-ג-ע-ת באווירה כפרית אמיתית, אכלנו, רקדנו ובעיקר נהננו.


Hello my friends :)

This post is all a big party.
Tomer, my stunning little cousin, celebrated his bar mitzvah, and the whole family went to Tzfat (beautiful city in israel) to celebrate the event. It was definitely one of the most beautiful and unique events I've been in.
When we arrived they brought everyone white balloons and tambourines, there were klezmer that were amazing, we were in the synagogue of the Abuhav family (beautiful synagogue!), We did a tour in Tzfat (Needless to say, my mom and I get lost At some point because we were stuck in a jewelry store for too long, right? !) and from there we went to a stunning rural restaurant, eating, dancing and especially enjoyed.


עם ילד בר המצווה החתיך/ with the beautiful bar mitzva boy

אז מה לבשתי? 


לבשתי שמלה שהייתה של אמא שלי כשהיא הייתה בגילי ונשמרה בצורה מעוררת הערכה (כל הכבוד אימוש! תמשיכי ככה!). אני מאוהבת בשמלה הזאת! היא סופר קלילה, קצת רחבה על הגוף והיה נוח וכיף להסתובב איתה ברחבי צפת.
צירפתי לה נעליים שקניתי בפרימארק באמסטרדם (האהבה שלי לקיץ. קניתי אותן גם בצהוב זוהר ואני מג'נגלת בינהם בלי סוף בקיץ הזה) וצמיד ורדרד גם כן  מפרימארק.


So what I was wearing? 
I wore a dress was my mother's when she was my age and was kept admirably (Bravo Mommy!). I love this dress! It is super light, a bit wider on the body and was comfortable and fun to hang out with her around Tzfat. I attached her shoes I bought in Primark - Amsterdam (my love for this summer. Bought them in yellow too and I endlessly jungle between them this summer) and pink bracelet as well from Primark.












מה דעתכם? איך השמלה של אימוש? ;)

עד הפעם הבאה קבלו חיבוקים ונשיקות,
ירדן.

What do you think? how is my mother's dress? 

Until next time,
xoxo
yarden.

FACEBOOK PAGE

INSTAGRAM